El Sideco FS Encamp cedeix en el debut europeu davant l’amfitrió Forca

Els d’Àlex Carvalho aguanten la primera part, però acaben superats per 0-4 en l’estrena de la fase prèvia de la UEFA Futsal Champions League

El Sideco Encamp, sobre el parquet de Macedònia en l'inici del duel.
El Sideco Encamp, sobre el parquet de Macedònia en l'inici del duel. Sideco Encamp

El Sideco FS Encamp ha iniciat amb derrota la seva aventura a la UEFA Futsal Champions League després de caure per 0-4 davant el Forca, conjunt macedoni i amfitrió d’aquesta fase prèvia. Els d’Àlex Carvalho han competit de tu a tu durant bona part del duel, però el gol encaixat just abans del descans i l’efectivitat rival a la represa han acabat condemnant els andorrans.

L’entrenador encampadà ha apostat d’entrada per l’experiència sota pals d’Aitor Rubio i per un cinc inicial completat per Fito Sosa, André Ferreira, Hugo Rodrigues i el nou fitxatge Gerard Raventós. En la rotació també hi han participat Cristian, Sergi, Canario, Ludo, Leo, Roge, Vega, Albert i Adrià.

L’Encamp ha ofert una bona imatge a la primera meitat, amb solidesa defensiva i arribades a la porteria rival. No obstant això, quan semblava que el descans arribaria amb empat, el Forca ha obert la llauna amb un gol de Ramadani i ha marxat al vestidor amb avantatge. A la represa, els encampadans han mantingut l’ambició i han buscat la porteria macedònia, però el segon gol de Linares Moreno ha pesat com una llosa. L’equip d’Skopje, més efectiu i recolzat per la graderia, ha aprofitat els espais per acabar ampliant la diferència amb dues dianes de Ramadan fins al 0-4 definitiu.

En l’altre partit del grup, el Murata de San Marino ha superat per 1-4 el Yerevan armeni i, amb el Forca, lidera la classificació. El Sideco FS Encamp buscarà reaccionar aquest dimarts (17:30 h) en un duel clau davant el conjunt armeni, també derrotat en la jornada inaugural.

Comentaris

Trending