Les mesures sanitàries que s’han establert, seguint el protocol dissenyat per a l’ACB i a partir dels recursos que ofereix el complex del València Basket són molt importants. Es tracta d’evitar contagis i que això no posi en risc el conjunt de participants en un certamen del tot novedós i que es disputarà a porta tanca del 17 al 30 de juny, tot servint per escollir el campió de la lliga d’aquest anormal curs 2019/2020 per culpa del coronavirus.
Navarro sap que no podrà comptar amb Moussa Diagne i s’estan fent esforços per mirar de recuperar tan aviat com sigui possible el també interior Dejan Musli. Inicialment, les molèsties que arrossega no l’haurien de permetre arribar en condicions en el primer partit de la sèrie, justament contra l’amfitrió València. També té molèsties el dominicà Tyson Pérez, però d’entrada sí que es preveu que ell pugui estar a les ordres de l’equip tècnic des del primer moment.
Probablement diumenge es reintegrarà a la dinàmica del grup el reforç per aquesta fase final procedent de la LEB Or, el pivot de Sierra Leone Tunde Olumuyiwa, que les darreres temporades ha estat jugant a Sevilla i a Mallorca.

El fisioterapeuta David de Toro fa controls a Dejan Musli.

Ibon Navarro observa l'evolució dels seus jugadors.
Ibon Navarro observa l'evolució dels seus jugadors.

Sessió d'entrenament del MoraBanc.

Sessió d'entrenament del MoraBanc.

Comentaris