“Des del començament ens vam sentir molt ben acompanyats. Ens van explicar tots els detalls del club, el pla que tenen i el rol en què em veuen”, ha exposat Rijkhoff, que ha reconegut que aquestes converses van facilitar la decisió de venir al Principat.
Precisament, l’estil de joc ha estat un dels aspectes que més l’ha convençut. Format durant bona part de la seva trajectòria a l’Ajax, el davanter considera que la filosofia que proposa l’Andorra li resulta familiar. “La manera de jugar aquí és similar a la del Barça i l’Ajax. És un estil que s’adapta molt bé a mi”, ha afirmat.
Les primeres sensacions als entrenaments també han reforçat aquesta impressió. Rijkhoff ha destacat que ha vist un equip amb jugadors ràpids, amb voluntat de combinar i de donar protagonisme a la pilota. “És al que estic acostumat i això va fer que la decisió fos més fàcil”, ha explicat.

Pel que fa al seu perfil, el nou atacant tricolor es defineix com un davanter a qui li agrada participar en el joc amb els companys, rebre pilotes i, sobretot, aparèixer dins de l’àrea rival per buscar el gol. Arriba després d’una temporada cedida a l’Almere City en què va marcar 19 gols.
El nou juagdor tricolor també ha explicat que ja ha mantingut diverses converses amb Carles Manso durant els darrers dies i que té clar què espera d’ell el tècnic. “Hem tingut molt bones converses. Ell tenia ganes de treballar amb mi i jo també amb ell”, ha assenyalat.
Sobre la competència a la davantera, en canvi, prefereix no avançar-se. Assegura que ara mateix la seva prioritat és conèixer els nous companys i adaptar-se al grup. Això sí, és conscient que ningú li regalarà la titularitat. “Al final només juguen onze. He de demostrar que puc ser la primera opció i guanyar-me el lloc”, ha remarcat.







Comentaris