L’actuació feta per adobar les instal·lacions del Pla de Borràs i, alhora, ampliar-les, haurien costat més de 400.000 euros. I des de la seva finalització abans dels jocs, es deu una quarta part que no hi hauria manera que la federació, com a ens que va encarregar els treballs, aboni. El forat seria d’uns 110.000 euros, segons que ha pogut saber l’Altaveu de fonts properes a l’organització federativa, molts dels integrants de la qual no tenen coneixement dels eventuals acords que hi va haver. En aquest cas, qui impulsa la petició d’explicacions no és pas el Club Andorrà de Tir de Precisió (CATP).
És evident que la junta del CATP i el president de la federació tenen una guerra oberta des de fa temps, amb denúncies policials i querelles interposades, especialment per part dels membres del club contra Otero, a qui entre altres coses acusen d’assetjament amb abús de poder, donada la seva condició de policia, que suposadament faria servir per pressionar de diferents maneres. O això és el que hi ha denunciat i la Batllia ja ha començat a indagar a partir de la ratificació de les querelles interposades.
El que sí que posa de manifest el club amb seu als Serradells en relació amb l’assemblea d’aquest vespre és que “no se’ns informa del perquè en l’odre del dia es proposa augmentar les quotes de federats, així com es proposa augmentar el preu de les sèries de tir i, paral·lelament, no se’ns informa respecte de la participació de la Federació Andorrana de Tir en la construcció i gestió del camp de tir construït a la Massana”. I s’hi afegeix que “no coneixem si la FAT ha hagut de satisfer alguna obra o treball respecte al camp de tir i si és així tampoc coneixement en quina quantitat la FAT ha participat en dita despesa, més encara quan dita participació no ha estat aprovada per l’assemblea”.









Comentaris