FC Santa Coloma i Inter Escaldes es reparteixen els punts i mantenen el pols pel lideratge

Els dos equips capdavanters empaten a l’Estadi Nacional (1-1), amb un golàs de Juan Cámara, i continuen igualats a 16 punts; l’Ordino aprofita la jornada per consolidar-se en la tercera posició després de superar el Carroi (3-2)

Els jugadors de l'Inter celebren el gol de Juan Cámara.
Els jugadors de l'Inter celebren el gol de Juan Cámara. Inter Escaldes

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

El primer gran duel pel lideratge de la Lliga Multisegur ha acabat sense vencedor. L’FC Santa Coloma i l’Inter Escaldes han empatat aquest diumenge a l’Estadi Nacional (1-1) i han posat fi a les respectives ratxes de cinc victòries consecutives, tot i que mantenen la condició d’invictes. Pedja Muñoz ha avançat els colomencs, però Juan Cámara ha restablert la igualada amb un autèntic golàs al minut 44, just abans del descans. Tots dos conjunts continuen empatats a 16 punts, amb els de Dani Luque al capdavant per diferència de gols. Per darrere, l’Ordino s’ha consolidat en la tercera plaça després de superar el Carroi (3-2), mentre que l’Atlètic Escaldes ha deixat escapar la victòria contra el Ranger’s en el temps afegit (1-1).

La sisena jornada de la Lliga Multisegur tenia un partit marcat en vermell. Els dos únics equips que havien guanyat tots els compromisos disputats fins ara es veien les cares a l’Estadi Nacional amb el lideratge en joc. D’una banda, l’FC Santa Coloma, que havia començat el curs amb una solidesa incontestable; de l’altra, un Inter Escaldes que afrontava el duel enmig d’un calendari exigent per la seva participació en la Conference League. El primer cara a cara entre els dos grans aspirants al títol, però, no ha servit per desfer la igualtat.

Els colomencs han estat els primers a colpejar amb una diana de Pedja, que ha situat l’1-0 al marcador. La resposta dels de Felip Ortiz ha arribat abans de passar pels vestidors, i de quina manera. Al minut 44, Juan Cámara ha signat un golàs per establir l’empat i tornar a equilibrar un enfrontament que ha acabat amb repartiment de punts. El resultat deixa els dos conjunts amb 16 punts de 18 possibles i manté l’FC Santa Coloma al capdamunt de la classificació gràcies a la millor diferència de gols.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
L'Ordino ha acabat demanant l'hora contra el Carroi.

Qui sí que ha aprofitat la jornada per reforçar la seva posició ha estat l’FC Ordino, que ha superat el CE Carroi (3-2) en un partit que semblava resolt i que s’ha complicat inesperadament en el tram final. Els de Sergio Tomás han obert el marcador amb un gol de Yordan Willa al minut 45 i han encarrilat el triomf amb un doblet d’Oriol Gómez, que ha marcat al 47 i al 54. Amb el 3-0, tot apuntava a una victòria plàcida dels ordinencs, però el Carroi no s’ha rendit. Michael Grimm ha retallat distàncies al minut 76 i Kevin Garcés ha fet el 3-2 al 87, posant emoció als darrers instants. L’Ordino, però, ha resistit per sumar la quarta victòria del curs i arribar als 12 punts, mentre que el Carroi continua sense estrenar el caseller de triomfs.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
L'Atlètic Escaldes i el Ranger's no han passat de l'empat.

També ha tingut un desenllaç agònic el duel entre l’Atlètic Escaldes i el Ranger’s (1-1). Els de Cristian Barea s’han avançat just abans del descans gràcies a un gol en pròpia porteria d’Arturo Sánchez, al minut 45, i han mantingut l’avantatge durant bona part de l’enfrontament. Quan semblava que els tres punts es quedarien a la seva butxaca, però, David Crespo ha aparegut al minut 93 per rescatar un empat per al Ranger’s. El jugador visitant havia entrat al terreny de joc al minut 56 i ha acabat convertint-se en el protagonista del desenllaç. L’Atlètic encadena així tres jornades sense guanyar i es queda amb nou punts, els mateixos que suma el Ranger’s.

Un altre dels focus d’atenció de la jornada s’ha situat en el Penya Encarnada-Esperança (0-1), tant pel resultat com per tot el que ha envoltat el partit. Rubén Moreno ha avançat els visitants quan només s’havien disputat set minuts, i la situació s’ha complicat encara més per al Penya amb l’expulsió de Sascha Andreu, que ha vist dues targetes grogues als minuts 31 i 36. Els locals han hagut d’afrontar, per tant, més de cinquanta minuts en inferioritat numèrica, sense aconseguir capgirar el marcador.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
L'exporter de l'Athletic Club, Iago Herrerín, ha debutat a la porteria de la Penya.

El duel també ha significat el debut oficial d’Iago Herrerín a la porteria del Penya Encarnada, després de les dificultats administratives que havien endarrerit la seva estrena a la competició. L’exporter de l’Athletic Club, però, no ha pogut celebrar la primera aparició amb un resultat positiu. A més, el partit ha estat envoltat de polèmica per dos gols anul·lats al conjunt local i l’expulsió d’Andreu, unes decisions arbitrals que han encès els ànims d’Herrerín, que ha exterioritzat el seu malestar a través de les xarxes socials. L’acta també recull l’expulsió de l’entrenador del Penya, Javi García.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
Sporting Escaldes i Casa de Portugal van lliurar el duel dels recentment ascendits.

Finalment, la jornada s’havia obert dissabte amb l’empat entre l’Sporting Escaldes i el Casa de Portugal (1-1), un altre partit resolt en els darrers instants. Aaron Sánchez va avançar l’Sporting al minut 21 i els de Guillermo Gómez van mantenir l’avantatge fins ben entrat el temps afegit. Al minut 97, però, Franco González va aparèixer per establir la igualada definitiva i privar els escaldencs de la segona victòria consecutiva. Amb aquest resultat, tots dos conjunts sumen quatre punts després de sis jornades.

Comentaris

Trending