Com ja va succeir l’any passat, la Federació Espanyola ha volgut fer un acte especial per a la presentació dels calendaris oficials de la nova temporada. Si llavors es va optar per un petit poble com era San Juan de la Nava, a Àvila, aquest cop s’ha fet des de la plaça de Colòn, on hi ha instal·lada una pantalla gegant per seguir els partits de la selecció al Mundial. Lliga Hypermotion a banda, s’han revelat els fulls de ruta de les principals categories.
I, pel que fa a la Lliga Hypermotion, qui ha revelat el calendari ha estat el capità d’un dels nous equips integrants de la categoria, Aitor Sanz, del Tenerife. Un cop ha fet el xut simbòlic de la pilota amb el qual es posava en marxa la pantalla, s’ha conegut la primera jornada. I, en aquesta, l’Andorra jugarà al Nou Estadi d’Encamp, rebent el Ceuta. Per primer cop en quatre temporades, el primer duel de la lliga serà com a local i, a més, es dona la casualitat que va ser el darrer rival a casa de la passada temporada, amb derrota per 0-2.
Pel que fa al darrer partit, tot fa pensar que serà un desplaçament complicat. La lliga acabarà al Tartiere, davant l’Oviedo. Es tracta d’un dels tres descendits de la màxima categoria i, per tant, a priori un dels grans aspirants a lluitar per l’ascens.
Pel que fa al primer desplaçament, tocarà anar al camp d’un dels dos filials de la categoria, el Celta Fortuna. Caldrà veure si el duel es disputa a Balaidos o les instal·lacions de Barreiro. Cal recordar que es tracta d’un dels nouvinguts des de Primera RFEF.
En la jornada 8 i la 10, desplaçaments propers: primer a Sabadell i, després, al camp del Girona, que tornarà la vista, ja en la segona volta, en la jornada 29, al març. Pel que fa als duels davant el tercer equip descendit des de la Lliga EA Esports, el Mallorca, arribaran en la 13 i la 23.








Comentaris