Les urnes del SAAS per triar nou comitè d’empresa es posen en marxa

Aquells que no puguin acudir presencialment el 15 de maig en la jornada electoral poden fer el vot anticipat des d’aquest dilluns

Comentaris

Les urnes, en les dependències de salut laboral, estan disponibles des d'aquest matí.
Les urnes, en les dependències de salut laboral, estan disponibles des d'aquest matí. SAAS

Els treballadors del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària (SAAS) que tinguin una experiència de més de sis mesos a la casa i que facin més de 20 hores setmanals poden acudir a partir d’aquest dilluns a dipositar el seu vot per a la tria de comitè d’empresa. Malgrat que hi ha dues candidatures, les llistes són obertes i, per tant, es pot votar qui sigui els 22 candidats titulars que presenten, d’una banda, una agrupació de personal independent liderat per la infermera Eva Font i, de l’altra, la divisió sanitària de l’USdA, que en aquesta ocasió encapçala el metge d’Urgències Sergi Joval. 

Formalment, el dia de les eleccions, la jornada electoral, serà el 15 de maig de les 8 del mati a les 6 de la tarda a la sala d’actes. Però com que el reglament electoral del SAAS no permet delegar el vot, ja des d’aquest dilluns es permet fer un vot per dipòsit. Així, totes aquelles persones que figurin degudament al cens es poden acostar, si ho volen, a les dependències de salut laboral, entre les 8 del matí i les 4 de la tarda, i dipositar el seu vot. La feina principal del comitè serà elaborar un nou conveni col·lectiu que, aparentment, hauria d’entrar en vigor abans no acabi aquest any. El vot anticipat es podrà dur a terme fins al dia 14 inclòs.

Comentaris

Trending