“Teníem una mica d’incertesa de com respondria el públic als concerts de diumenge, ja que els del dissabte havien funcionat molt bé, però tot i que hi va haver una mica de menys afluència, els concerts de la tarda i del vespre ja es van tornar a omplir un altre cop”, explica Casas, tot apuntant que al festival hi va haver un ambient molt familiar, amb una franja d’edat a partir dels 30 anys, un fet que va agradar a l’organització perquè és una franja d’edat que en moltes ocasions deixa abandonat els espectacles en directe: “Veies des de gent sola que anava a veure els concerts, fins a famílies que anaven a gaudir de la música en directe”.
Davant d’aquest gran èxit del retorn del Rockòdrom en aquest nou format, i a l’espera de les xifres exactes i dels informes de màrqueting, des de l’organització expliquen que la intenció és tornar l’any vinent amb un cartell renovat: “Quan tinguem els resultats finals tornarem a parlar amb el comú de Canillo, que inicialment sembla content i predisposat, i començarem a parlar d’una segona edició de cara a l’estiu vinent”.
Així doncs, de cara a la possible segona edició del festival, Casas explica que intentaran renovar el cartell per tal de donar a conèixer a més grups tant del país com de fora, però no descarten la possibilitat de tornar a obrir la porta cada dos anys perquè els grups que ja han participat puguin repetir.








Comentaris