El grup de folklore portuguès celebra 30 anys amb un viatge i l’estrena d’un llibre i un documental

Les Janeiras donaran el tret de sortida als actes aquest cap de setmana portant els cants i el desig de bon any a establiments comercials i a les esglésies del país

Comentaris

Les Janeiras donaran el tret de sortida als actes aquest cap de setmana portant els cants i el desig de bon any a establiments comercials i a les esglésies del país.
Les Janeiras donaran el tret de sortida als actes aquest cap de setmana portant els cants i el desig de bon any a establiments comercials i a les esglésies del país.

El Grup de Folklore ‘Casa de Portugal’ dona, aquest cap de setmana, el tret de sortida de les celebracions del 30è aniversari de l’entitat cultural portuguesa al Principat amb la 19a edició de les Janeiras, que visitarà durant quatre caps de setmana, una vintena d’espais d’Andorra. A més, estan preparant un conjunt d’esdeveniments culturals, que inclouen la presentació d’un llibre, un viatge al Brasil i l’estrena d’un documental gravat a Andorra, Espanya i Portugal.

La 19a edició de les Janeiras visitarà durant quatre caps de setmana, una vintena d’espais al Principat. Abillats amb els vestits tradicionals adequats a l’època hivernal, portaran els cants i el desig de bon any a establiments comercials, a cases de particulars i les esglésies del país, començant per la de Sant Julià i Sant Germà de Lòria el dia 11 a les 10.30; Santa Eulàlia d’Encamp el dia 17 a les 19.30 hores; Sant Iscle i Santa Victòria de la Massana el dia 18 a les 12 hores; Sant Pere Màrtir d’Escaldes-Engordany el dia 24 a les 19.30 hores, i a Sant Esteve d’Andorra la Vella el dia 31 a les 19 hores. La cloenda de l’edició està prevista el dia 31 al Consolat General de Portugal.

Més enllà de les Janeires, el grup està preparant un conjunt d’esdeveniments culturals per fer al llarg de l’any, que inclouen la presentació d’un llibre el mes d’abril, un concert musical i el festival de Folklore Danses del món a inicis del mes de maig coincidint amb la data de fundació de l’entitat. 

Un altre dels plats forts de les celebracions serà un viatge que s’ha organitzat per anar al Brasil, previst per a finals d’octubre, i l’estrena d’un documental que s’ha enregistrat a Andorra, Espanya i França, al novembre.

Etiquetes

Comentaris

Trending