Gil Rossell deixa de ser ambaixador per motius personals i el supliran Olga Gelabert i Ferran Costa

Govern defensa que els dos diplomàtics amplien les seves àrees d’activitat sense que això suposi elevar la despesa en remuneracions que es paga als integrants del cos

Foto de família dels ambaixadors, membres del Govern i del comú lauredià.
Foto de família dels ambaixadors, membres del Govern i del comú lauredià. SFGA / CEsteve

El Govern ha acordat la substitució de l’ambaixador fins ara no resident, Gil Rossell, després de presentar la seva renúncia per motius personals, i ha aprovat el nomenament d’Olga Gelabert i Ferran Costa, com a nous ambaixadors als llocs d’acreditació que representava fins ara Gil Rossell, tant Gelabert com Costa assumiran més representació sense que això suposi un major cost econòmic per l’estat. Això permetrà fer contenció pressupostària i reduir els costos, ja que disposarem d’un ambaixador menys.

Olga Gelabert assumirà el càrrec d’ambaixadora no resident davant de la República de Finlàndia, el regne de Dinamarca, i el regne de Suècia; mentre que Costa representarà Andorra davant de Noruega i la República d’Islàndia. Els dos ambaixadors n’assumeixen aquestes representacions que fins ara assumia Gil Rossell, i les acumulen a les que ja representaven. Recordem que Ferran Costa ja és actualment ambaixador a Suïssa, Liechtenstein i a l’Oficina de l’ONU a Ginebra, i Olga Gelabert és ambaixadora a la República de Portugal i també la representant d’Andorra a la comunitat de països de llengua portuguesa.

Comentaris (6)

Trending