Reacció ‘en cascada’ a Canillo

Denuncien que menys de 24 hores després que Objectiu Comú alertés de l’estat d’abandonament del mur d’escalada i de la Cascada de Moles de cop s’hi estigui actuantLa presència d’operaris des de primera hora del matí als dos indrets ha sorprès aquells qui sabien que la qüestió havia entrat en campanya i ho qualifiquen de “ridícul”

No hi ha millor remei per solucionar les coses que s’acostin unes eleccions. Menys de 24 hores després que Objectiu Comú, la candidatura alternativa a la majoria actual que concorre als comicis de Canillo, denunciés l’estat de deixadesa i abandonament tant del mur d’escalada com de la Cascada de Moles, les administracions concernides s’han posat suposadament les piles. La presència d’operaris des de primera hora del matí als dos indrets ha sorprès algunes de les persones que s’havien que la qüestió acabava d’entrar en campanya. I ho troben “ridícul”.

Des de la candidatura ‘denunciant’ formalment encara no hi ha hagut un posicionament oficial. Però les diverses fonts consultades estan entre riure o plorar. En tot cas, les fonts han lamentat que s’hagi d’esperar a deixar en evidència una situació tan clara com que el mur porta temps inutilitzat o que un espai tan bonic com el del salt d’aigua no s’ha arranjat adequadament des que a primers de febrer hi va haver una esllavissada. Com a mínim al mur d’escalada, els operaris que hi actuaven aquest matí eren del comú de Canillo.

“Que hi hagi eleccions cada dia”, deien sorneguerament uns veïns canillencs aquest matí quan han pogut comprovar els moviments que s’iniciaven al tomb de dos punts que Objectiu Comú afirmava just aquest dimecres que tenen un alt valor turístic per a la parròquia. Turisme de lleure i turisme esportiu. A banda de ser, en el cas del mur, un equipament del tot interessant per a ciutadans del país vist que l’escalada està en auge. És un dels esports a l’aire lliure i en entorns naturals que estan de moda.

Les eleccions a Canillo, com en altres parròquies del Principat, estan més renyides que de costum. A Canillo de ben segur. Les dues darreres conteses electorals només havien tingut una sola candidatura, la de la formació que regna al comú. En aquesta ocasió, l’aparició d’una altra llista, en aquest cas comandada per dues persones amb experiència comunal (Albert Torres i Dolors Cabot) està alterant el que havia estat la tradicional tranquil·litat electoral demòcrata. Qualsevol detall pot comptar. Qualsevol relliscada pot ‘cascar’, esdevenir un mur infranquejable.

 

Comentaris (1)

Trending