‘Operació Blue’

Activats els cercadors de gossos de l’ARPA, banders, policia, servei de circulació d’Ordino i responsables de l’estació d’Arcalís per si algú troba un teckel extraviat aquest dissabte

Si mai veiessin un gos teckel extraviat, desorientat, solitari, que va sense rumb, avisin a algun cos especial que, segurament, podran donar-li resposta. Potser és en Blue, el teckel que es va perdre aquest dissabte a l’estació d’Arcalís. Ah, perdó, que no tenen clar què és un teckel. Doncs amb perdó dels experts, dels animalistes i dels puristes en la matèria, un teckel és allò, el gos, vaja, anomenat ‘gos salsitxa’ de tota la vida. Per als no iniciats i per als que tiren pel dret. L'animaló té onze mesos. 

En fi, que el propietari d’en Blue -per les tonalitats assimilables a blau, més encara segons quin ressol toqui al pelatge de l’animal- el duia aquest dissabte pels paratges de l’estació ordinenca i pels verals de la Borda de la Coma va tocar pirandó. El teckel es va despistar, va marxar xano xano o quelcom li va passar però el cas és que des de llavors els seus propietaris no el tenen i el cerquen. I han fet difusió de la seva pèrdua a través de les xarxes socials, més enllà que s'estan duent a terme recerques. N'hi va haver una aquest dissabte i n'hi tornarà a haver una altra aquest diumenge a la tarda.

Perquè el col·lectiu d’animalistes denominat Associació de Rescatadors de gossos del Principat d’Andorra (ARPA) també hi està a sobre. I saben de la falta d’en Blue des dels banders als responsables de l’estació d’Arcalís passant per policia -la pròpia ARPA ha recomanat fer denúncia perquè els teckel tenen requesta i podria haver estat el ca objecte d'un furt- o agents del servei de circulació d’Ordino. En fi, ‘Operació Blue’ en marxa. Ara sols falta que algú divisi el teckel -que s'hauria espantat per la presència d'altres animals, d'altres gossos més grans per la zona- i tingui a bé avisar algú que pugui recuperar el gos i posar-lo en mans, novament, del seu propietari.

Comentaris (2)

Trending