Música per donar el tret de sortida al Shop in Andorra Festival

Dues actuacions, un DJ i un grup de blues, han iniciat la tretzena edició de l’esdeveniment, que s’allargarà durant tres caps de setmana amb l’objectiu d’atreure visitants en un mes tradicionalment fluix a nivell turístic

Visitants fent-se fotos a un dels 'photocalls' instal·lats a l'eix comercial.
Visitants fent-se fotos a un dels 'photocalls' instal·lats a l'eix comercial.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Dues actuacions musicals han donat el tret de sortida aquest divendres a una nova edició del Shop in Andorra Festival, l’esdeveniment amb el qual s’intenta atreure turistes en un mes tradicionalment fluix. Al llarg del cap de setmana, s’han programat diferents activitats per intentar impulsar les vendes als establiments de l’eix comercial. Serà el primer dels tres durant el qual s’allargarà la proposta que arriba a la seva tretzena edició amb l’objectiu d’igualar les xifres de visitants assolides l’any passat.

De moment, aquest divendres a la tarda s’han organitzat dues actuacions musicals. Una, a l’avinguda Meritxell, amb DJ Helder Barroso. L’altra, a Carlemany amb Malacara Blues Band. Uns i altres amenitzaven el passeig dels turistes que ja visitaven les diferents botigues de l’eix comercial. El gruix d’activitats, però, ja tindrà lloc aquest dissabte.

El plat fort de la jornada serà el concert de la banda de versions Spoty Flight. Aquesta actuació, igual que els tributs a Tina Turner i Robbie Williams dels pròxims caps de setmana s’han traslladat finalment a l’escenari de la plaça Coprínceps. Al llarg del dia, però estan previstes altres propostes com un espectacle de màgia, altres grups musicals o diferents tallers, tant per a infants com per a adults. De fet, la idea és que hi hagi un ventall ampli per a tots els públics.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
L'actuació del DJ a l'avinguda Meritxell.

El festival s’allargarà durant dos caps de setmana més: el del 13 al 15 de novembre i el del 20 al 22. L’objectiu és generar un esdeveniment d’atracció de visitants per impulsar un mes que, turísticament, ha estat sempre dels més fluixos de l’any. Des d’Andorra Turisme i el Govern es defensa que en aquests tretze anys de vida, el Shop in Andorra ha funcionat, incrementant de forma notable l’afluència.

L’objectiu per aquesta edició és mantenir les xifres de visitant assolides durant el novembre del 2025. Enguany, el pressupost del festival es queda en 737.000 euros, sumant tant l’organització de l’esdeveniment com la promoció als mercats veïns (Sud de França i Catalunya principalment).

Comentaris (1)

Trending