Sota el lema ‘Quan el territori és l’ingredient’, el Prat del Roure ha acollit unes jornades que han sumat una vintena de xefs i figures gastronòmiques internacionals, amb un total de 19 estrelles Michelin i dos estrelles verdes. França ha estat el territori convidat d’aquesta edició, amb una delegació de professionals que ha permès aprofundir en la gastronomia francesa i en els vincles entre les cuines de muntanya dels dos costats dels Pirineus. Entre els més destacats, Emmanuel Renaut, del restaurant Flocons de Sel ***.
Durant l’acte de clausura, el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha destacat que “l’Andorra Taste s’ha consolidat com un espai de trobada, d’intercanvi de coneixement de projecció internacional, però sobretot, també com un projecte que deixa empremta al país”.
L’edició professional d’enguany ha estrenat format, amb ponències i demostracions concentrades durant els matins i les tardes reservades als debats, taules rodones i espais d’intercanvi. El canvi ha permès donar més pes a la conversa entre professionals. Precisament aquest divendres s’ha celebrat la jornada ‘Territori en Viu’, que permet als participants sortir de l’espai de congressos i conèixer de primera mà els paisatges del país. Els xefs Dennys Teixeira, el mestre xocolater Oriol Balaguer i la sommelier Audrey Doré han estat els encarregats de les darreres ponències.








Comentaris