Reoberta la carretera del coll d’Ordino després d’una caiguda de pedres a primera hora del matí

Després de l’incident, geòlegs de Govern s’han desplaçat fins a la zona per assegurar que no hi havia més risc de caigudes; en recuperar la circulació, també han reobert el pont tibetà i el mirador del Roc del Quer

Comentaris

Les pedres que han caigut.
Les pedres que han caigut.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

La carretera del coll d’Ordino, amb accés des de Canillo, ja torna a estar oberta, després que aquest matí s’hagi hagut de tallar temporalment per la caiguda d’unes pedres. L’incident s’ha produït a la primera corba de la via i de forma preventiva, s’ha decidit aturar el pas de vehicles per assegurar que no hi havia risc de despreniments més importants.

L’avís s’ha rebut a les 8.45 hores, i segons ha informat el comú de Canillo, les pedres han estat retirades i desplaçades cap a la cuneta, però s’ha mantingut el tall de circulació mentre es comprova l’estat del tram.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçats geòlegs de Govern per tal d’inspeccionar la zona i determinar que la carretera és segura. En tenir aquesta confirmació, la s’ha retirat el material que hi havia a la calçada i la via ja s’ha reobert, ha confirmat el comú. El tall també ha afectat l’accés al Pont Tibetà i al Roc del Quer, que s’han mantingut tancats mentre no es podia transitar per la carretera. Un cop permesa la circulació de vehicles, els dos atractius turístics també han obert.

Etiquetes

Comentaris (1)

Trending