El parapentista accidentat a Ordino es fa una lesió al maluc: donat d’alta hospitalària

(AMB VÍDEO) L’esportista va haver de fer un aterratge ‘forçós’ en un camp proper al nucli urbà ordinenc aquest diumenge al migdia i va haver de ser rescatat pels bombers i atès pel SUM, que el va traslladar al centre sanitari

Comentaris

Dos agents de circulació amb el parapentista accidentat poc després de l'incident.
Dos agents de circulació amb el parapentista accidentat poc després de l'incident. ALTAVEU

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

El parapentista que es va accidentar aquest diumenge al migdia a Ordino va ser donat d’alta hospitalària al cap d’unes hores de ser atès al servei d’urgències del centre sanitari, on va ser traslladat per una ambulància del SUM, els sanitaris del qual el van atendre inicialment sobre el mateix lloc on va caure, després que fos rescatat pels bombers, que també van acudir amb una ambulància. També van intervenir agents de circulació ordinencs.

L’esportista, força experimentat, hauria hagut de fer un aterratge ‘forçós’ després de patir un ensurt durant el vol. Sortosament, tot va ser molt menys del que hauria. L’incident va tenir lloc en un camp proper al nucli urbà d’Ordino, en les immediacions del conegut Hotel Coma. El parapent va quedar estès al camp i mentre els agents de circulació miraven de recuperar alguns elements del giny, els sanitaris van traslladar el pilot cap a l’hospital. 

Es tracta d’un parapentista que fa temps que s’hi dedica i que últimament s’exercita força, mostrant-ho fins i tot a través de les xarxes socials. Osteòpata de formació i dedicació professional durant molt temps, ara hauria fet una aturada en l’exercici d’aquesta activitat sanitària per dedicar-se a d’altres menesters. I l’aterratge d’urgència amb el parapent hauria acabat sent un petit ensurt. 

Etiquetes

Comentaris

Trending