Mor l’home atropellat dimecres al vespre en un pas de vianants de Fiter i Rossell

Arran del cop que li va propinar un vehicle que sortia en contra direcció del carrer Manel Cerqueda i Escaler, va picar fortament contra el cap a terra i el va deixar en un estat crític

Comentaris

Lloc on hi va haver l'accident la tarda-nit de dimecres.
Lloc on hi va haver l'accident la tarda-nit de dimecres. G. M.

L’home de 81 anys que romania a l’UCI en estat crític des de dimecres a la nit després de les greus lesions sofertes en picar contra el cap a terra arran d’un atropellament en el pas de vianants que hi ha just davant per davant de l’ascensor que porta a l’hospital, a l’avinguda Fiter i Rossell, ha mort aquest migdia al centre hospitalari. El seu estat era molt dèbil i les lesions sofertes, amb conseqüències neurològiques molt greus, massa impactants.

Veí d’Andorra la Vella, creuava dit pas de vianants vers 3/4 de 7 de la tarda de dimecres quan un cotxe que sortia del carrer Manel Cerqueda Escaler el va envestir i el va fer caure a terra. Va ser la caiguda i el cop al cap sofert l’element realment i malauradament decisiu. El cotxe en qüestió sortia dels aparcaments del Centre de Negoci i ho feia en contra direcció. El conductor suposadament es va confondre degut als canvis circulatoris que a trams horaris s’havien estat fent a la zona per obres que tallaven temporalment el carrer en qüestió. 

L'accident ha tingut lloc a l'altura del pas de vianants.

Relacionat

En estat crític l’atropellat just davant de l’ascensor de l’hospital a l’avinguda Fiter i Rossell

De seguida es van traslladar fins a la zona les emergències mèdiques i equips de seguretat, tant de la policia com del servei de circulació d’Escaldes, per atendre l’home. Quan se’l va traslladar cap a l’hospital tots els especialistes mèdics van ser conscients de la gravetat de les lesions i de les seqüeles que podria patir l’home si aconseguia mantenir-se en vida. Malauradament fa poques hores se n’ha hagut de certificar la defunció.

Comentaris (1)

Trending