Localitzat el cadàver d’un home surant al riu a Escaldes

Els serveis d’emergència han activat un ampli dispositiu a la zona mentre per evacuar el cos, i la policia manté oberta la investigació per esclarir les circumstàncies dels fets

L'equip sanitari evacuant el cadàver.

Els cossos d’emergència s’han mobilitzat aquest dijous a la tarda a la zona del pont del Copríncep Martí Alanis, a Escaldes-Engordany, després de rebre l’avís que hi havia una persona a l’aigua. En arribar al lloc, els efectius dels cossos de seguretat han confirmat que es tractava del cos sense vida d’un home. Els agents continuen investigant les circumstàncies dels fets.

L’avís s’hauria rebut, segons s’ha informat per part de la policia, pels volts de les set de la tarda. Ràpidament, s’ha fet la mobilització dels cossos de seguretat: policia, bombers i també efectius sanitaris, així com agents del servei de circulació del comú escaldenc.

 

Un cop a la zona, però, tot just s’ha pogut constatar que, efectivament, es tractava d’una persona difunta. Després de la troballa s’ha activat la comitiva judicial per procedir a l’aixecament del cos, i els bombers han fet l’evacuació del cos.

Segons ha informat la policia, la víctima encara no ha estat identificada i, ara per ara la investigació continua oberta i, de moment, no ha transcendit cap informació sobre les causes de la mort.

mort riu escaldes
Una ambulància dels bombers a la zona.
Zona precintada.
Els bombers duent la llitera.
L'equip d'emergències preparant-se per l'evacuació del cos.
Els bombers retirant el cadàver.