Ensurt per la caiguda d’un bloc de dos metres cúbics a la canal del carrer dels Barrers

(AMB VÍDEOS) Els bombers han analitzat la situació i han constatat que el roc ha impactat uns quatre metres per darrere de la xarxa de protecció i que no hi ha causat cap dany; aquest dimecres es farà una nova inspecció per garantir que tot està sota control

Comentaris

Una imatge del despreniment de rocs a Santa Coloma.
Una imatge del despreniment de rocs a Santa Coloma.

Un nou despreniment de rocs a Santa Coloma ha fet encendre les alarmes aquest dimarts a la tarda. Passaven pocs minuts de les sis quan una pedra d’uns dos metres cúbics ha baixat per la canal del carrer dels Barrers, generant un fort tremolor i soroll que ha espantat als veïns. Alguns d’ells, de fet, han pogut captar les imatges de l’esllavissada, en un punt on aquests fenòmens són força habituals. Efectius dels cossos de seguretat s’han desplaçat al lloc per comprovar que, almenys per ara, la situació està controlada, tot i que ja el dimecres, amb llum de dia, es farà una nova inspecció per assegurar tot plegat.

L’avís s’ha rebut pels volts de les sis de la tarda. Bé, de fet els mateixos bombers, així com molta gent de les proximitats, han pogut sentir el soroll de la caiguda del roc. Alguns, fins i tot, han notat “el tremolor”. El lloc on s’ha produït el despreniment ja és força conegut per fets similars. De fet, la zona està protegida per diferents barreres dinàmiques.

Ràpidament, efectius de bombers així com del cos de policia i del servei de circulació de la capital s’han mobilitzat cap a la zona. Es volia veure on havia caigut exactament el roc i si havia provocat algun dany. Segons ha informat a Altaveu el cap de guàrdia, es tractaria d’una pedra d’uns dos metres cúbics i, malgrat l’aparatositat del succés, no hauria causat cap desperfecte. De fet, hauria impactat a uns quatre metres per darrere la xarxa de protecció.

El furgó de policia al costat de la zona on ha caigut el roc.
El furgó de policia al costat de la zona on ha caigut el roc. G.P.

Un cop analitzada la situació, s’ha considerat que no hi havia cap risc associat al despreniment i s’ha pogut recuperar la normalitat al carrer, que durant una estona havia estat tallat. Aquest dimecres, bombers i tècnics de Protecció Civil, ja amb llum de dia, tornaran a fer un examen del lloc per acabar de confirmar que no hi ha cap perill.

 

 

Comentaris (2)

Trending