Conductora ferida en perdre el control del cotxe pujant a Engolasters i estavellar-se contra un mur

L’accident ha estat poc després de les 12 del migdia i fins al lloc s’hi han desplaçat dues dotacions de la policia, una ambulància dels bombers que han atès la lesionada i agents 

Punt on hi ha hagut l'accident.

Una dona ha resultat ferida en perdre el control del cotxe que conduïa i amb el qual pujava cap a Engolasters. L’accident, que ha tingut lloc poc després de les 12 del migdia, ha ocorregut a pocs metres del creuament amb la carretera de la Plana, a tocar del pont del Madriu. El vehicle s’ha estavellat contra un mur de pedra que hi ha just en el revolt on ha tingut lloc el sinistre.

Com que inicialment semblava que podia tenir certa gravetat, fins al lloc de l’accident s’hi han traslladat dues dotacions de policia, com a mínim una d’especialitzada en accidents, i agents del servei de circulació d’Escaldes, per regular el trànsit en aquell punt. Els bombers, d’entrada, també hi han enviat una ambulància amb personal sanitari per atendre la conductora i traslladar-la cap a l’hospital.

La topada de l’automòbil contra el mur ha fet caure algunes roques a la via, amb la qual cosa s’hauran de fer tasques de netejar per tal d’evitar ensurts en altres usuaris de la via.