Alerta a l’Arieja per la desaparició d’una dona a qui s’hauria perdut la pista al Pas dissabte

L’avís de l’absència sobtada situa Brigitte Respaud en una zona àmplia: entre el poble encampadà i Plaisance-du-Touch, una localitat propera a Tolosa; la desapareguda duia un abric fosc i mesura 1,70 metres d’alçada

Avís de cerca de Brigitte Respaud. Facebook

Alerta a l’Arieja per la desaparició d’una dona a la qual s’hauria perdut la pista –aparentment– al Pas de la Casa. Es tracta de Brigitte Respaud, de 61 anys i a qui la família troba a faltar des del passat dissabte 28 de març, segons informa el diari local ‘La Dépêche’. Els familiars, que es diuen “inquiets” per la manca de localització de la dona, demana als testimonis que l’hagin pogut veure que es manifestin, que donin l’avís de l’albirament. El mateix reclama, és clar, la policia francesa.

Respaud va deixar de donar senyals de vida el matí de dissabte. Presumptament, es trobava, en aquell moment, al Pas. La família considera la desapareguda una persona vulnerable i, per tant, el nerviosisme entorn de la seva falta incrementa. Ràpidament, els familiars van difondre a través de les xarxes socials una fotografia actual de la Respaud per poder identificar-la i facilitar la cerca. Qui va donar l’alerta de la desaparició fou la neboda: “No tenim notícies d’ella”.

Dimarts a la tarda, en rebre l’avís de l’entorn proper, la policia francesa va contactar per requerir ajuda. El cos de seguretat nacional indaga en aquests moments si veritablement la dona s’hauria allotjat al Pas durant els dies passats. Per ara, però, no hi ha res que es pugui donar per cert. Tots els esforços, doncs, se centren a determinar si Respaud hauria entrat o no a Andorra. El que sí que se sospita –tot i que falta la confirmació bancària– és que la targeta de crèdit de la desapareguda hauria estat usada.

L’avís de l’absència sobtada situa Respaud en una zona àmplia, molt vasta: entre el Pas i Plaisance-du-Touch, una localitat propera a Tolosa i poble d’on és originària l’extraviada. La família, lògicament, ofereix dades sobre la desapareguda: mesura 1,70 metres d’alçada, és corpulenta (especialment en la zona abdominal), té els cabells de color castany clar (amb reflexos rossos) i la cabellera li acaba damunt de les espatlles. Duia, a més, un abric fosc.

Etiquetes: