S’accidenta en un pàrquing i acaba detingut per conduir begut, drogat i portar 2,6 grams d’haixix

La policia deté set persones més entre divendres i diumenge per conduir sota els efectes de l’alcohol amb taxes d’entre 0,92 i 1,93 grams per litre d’alcohol

Comentaris

Dos agents en un control recent d’alcoholèmia.
Dos agents en un control recent d’alcoholèmia. Policia d’Andorra

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

La policia va detenir aquest cap de setmana un conductor que va patir un accident de danys materials a l’interior d’un aparcament d’Andorra la Vella en donar positiu per alcohol i tòxics i a més, trobar-li a sobre 2,6 grams d’haixix. Segons ha informat el cos d’ordre en un comunicat, l’arrestat va col·lidir contra un altre vehicle que estava estacionat i en fer-li la prova d’alcoholèmia va donar positiu amb una taxa d’1,52.

El detingut forma part d’un grup de vuit persones que la policia va detenir entre divendres i diumenge per conduir sota els efectes de l’alcohol. Entre ells hi havia una dona i set homes, un dels quals turista, d’entre 25 i 68 anys, que van donar taxes d’alcoholèmia de 0,92 a 1,93.

Finalment, dimarts passat també es va arrestar un home de 28 anys a Sant Julià de Lòria com a presumpte autor d’un delicte contra la Funció Pública per conduir amb el permís suspès.

Comentaris

Trending