La la cònsol major, Eva Sansa, i el conseller de Benestar i Gent Gran, Marc Jové, acompanyats per la cap del departament, Clàudia Garcia, han visitat els padrins més grans de la parròquia. “A la Massana tenim persones molt longeves i avui els hem volgut fer un homenatge especial”, ha explicat el conseller. El més gran de la Massana és Josep Martos, que farà cent tres anys el pròxim mes de desembre, seguit de Lluís Molné, que en va complir cent el passat mes de juny, i d’Aurora Areny, que aquest mateix dissabte arribarà també al segle de vida.
Tots tres han rebut l’homenatge acompanyats per les seves famílies i s’han mostrat molt contents amb la visita i amb els obsequis: una planta, una rajola de xocolata artesana feta a la parròquia i el pin de plata del Comú de la Massana, que han rebut amb molta il·lusió. A més, han pogut passar una bona estona compartint vivències sobre la seva vida i sobre la parròquia, fins i tot repassant algunes fotografies. També han parlat sobre la seva vida actual i sobre com es mantenen en forma
Marc Jové ha afirmat que “tot i que hem visitat als padrins més grans, volem fer arribar el nostre reconeixement a tota la nostra gent gran. Al comú els oferim activitats i recursos per un envelliment saludable, que estan aprofitant molt bé i cada dia ens demostren el seu dinamisme”.

La delegació comunal amb Aurora Areny i la seva família.

La cònsol durant la visita a Lluís Molné i la seva família.

La cònsol durant la visita a Lluís Molné i la seva família.

La cònsol durant la visita a Lluís Molné i la seva família.

La cònsol i el conseller de Gent Gran durant la visita a la família de Josep Martos.

Eva Sansa imposant el pin de plata a Josep Martos.









Comentaris (1)