Es fan passar per la CASS en missatges d’SMS per mirar de robar dades dels usuaris

La parapública denuncia la situació i recorda que no sol·licita mai informació de caràcter personal a través d’un missatge de text

Comentaris

Captura del missatge fraudulent.
Captura del missatge fraudulent.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Uns desconeguts, delinqüents telemàtics, es fan passar per l’equip de la Caixa Andorrana de la Seguretat Social (CASS) per, a través d’un missatge de text SMS, mirar de robar dades dels usuaris. El missatge arriba des d’un número de telèfon precedit pel prefix +44. La parapública ha denunciat la situació i adverteix a la ciutadania que no sol·licita mai informació de caràcter personal a través de missatges de text. 

El missatge informa de la propera caducitat de la targeta sanitària i de com procedir per fer la renovació, també apareix un enllaç que proposa clicar per consultar més informació al respecte. Justament, clicar és el que genera l’ensarronada i el ‘problema’ telemàtica, amb la qual cosa la recomanació més fàcil és esborrar el missatge sense fer-n’hi cap cas. 

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.

 

Etiquetes

Comentaris

Trending