En un comunicat, Agrupament Encampadà indica que “com a formació política, però sobretot com a encampadans, volem expressar la nostra profunda preocupació pels fets violents ocorreguts durant la Festa del Poble, que malmeten la imatge de la nostra parròquia i del nostre país”. I traslladen la seva “solidaritat a totes les persones agredides, a qui els hi desitgem una recuperació ràpida i completa, i condemnem de manera rotunda uns actes de violència del tot intolerables”.
Davant d’aquesta situació,” demanem al comú d’Encamp que revisi i reforci els protocols de seguretat de les festes, així com una presència més activa dels cossos de seguretat i la depuració de responsabilitats”. I, com s’ha indicat, a nivell nacional s’insta treballar per disposar de “les eines i els canvis necessaris per prevenir aquestes conductes, perseguir-les amb fermesa i reforçar el respecte envers els nostres cossos de seguretat, alhora que reafirmem el nostre compromís amb unes festes obertes, segures i respectuoses, que siguin motiu d’orgull per a tota la ciutadania d’Encamp”.








Comentaris (1)