D’aquesta forma, la capital aconsegueix aquest espai públic i una nova connexió entre la plaça del Poble i l’avinguda Meritxell, en aquest cas a través del roc dels Escolls. La plaça pública havia estat fruit de l’acord entre empresa i comú i va ser inclosa en la proposta que, finalment, va acabar guanyant el concurs per adjudicar la llicència del casino.
L’edifici es va finalitzar ja fa uns mesos i l’establiment funciona des del març. Ara, s’ha culminat el projecte pel que fa a la teulada. La setmana passada encara una tanca impedia el pas però ara ja s’ha tret i, per tant, l’accés està ja permès.
El sostre de l’edifici s’han convertit en una petita plaça, amb jardins i bancs per seure. Després, hi ha una passarel·la per connectar amb la plaça del Poble i una altra que ho fa amb el carrer roc dels Escolls. Per tant, hi ha un nou recorregut per moure’s entre l’espai lúdic i l’avinguda Meritxell.

Les escaldes d'accés a la passarel·la des de la plaça del Poble.

Els jardins sobre el nou espai.

L'altra zona de l'espai.

Comentaris (6)