Es posa en marxa el laberint gegant de Soldeu

L’atracció, que vol dinamitzar la parròquia durant aquests mesos d’estiu, es dirigeix a un públic familiar i romandrà oberta fins al 13 de setembre

Comentaris

El laberint gegant de Soldeu ja està en marxa.
El laberint gegant de Soldeu ja està en marxa.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Potenciar Soldeu com a punt d’atracció de visitants. És l’objectiu d’una iniciativa que s’ha estrenat aquest dissabte al poble de Canillo: des d’avui i fins al 13 de setembre, hi ha disponible una nova activitat: un laberint gegant. El projecte, que ha obert portes aquest cap de setmana és una de les diferents iniciatives que s’han impulsat de cara a aquesta temporada d’estiu.

El laberint s’ha instal·lat just sobre la plataforma esquiable del poble. Es vol convertir en una atracció turística i familiar que ha de servir per dinamitzar Soldeu. Estarà obert des d’ara i fins al 13 de setembre, final de la campanya d’estiu.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
El laberint gegant de Soldeu.

Els primers usuaris l’han pogut fer servir ja. Gestionat per Grandvalira, s’ha convertit en una de les activitats que el domini de muntanya ofereix al llarg d’aquests mesos. El cost de tota la instal·lació ha estat de 115.000 euros.

Comentaris (3)

Trending