Sense donar encara detalls sobre l’empresa ni sobre el projecte plantejat, el cònsol ha assegurat que el procés “va per molt bon camí”. “Va tant per bon camí que la concessió passa al consell de comú”, ha remarcat.
Cal recordar que el comú havia rebut una única oferta en el concurs convocat a principis d’abril per reactivar l’antic aparcament. Després del tancament del termini, la corporació havia d’analitzar la documentació presentada i comprovar que la proposta complia els requisits fixats abans de decidir si tirava endavant l’adjudicació. Així, tal com ha confirmat el cònsol aquest dimecres, el comú ha decidit tirar-la endavant a l'espera d'aprovar-la al consell de comú.
Val a dir que el concurs permetia plantejar un ús més ampli de les instal·lacions i no obligava a mantenir-les exclusivament com a aparcament. Les bases obrien la porta a propostes culturals, esportives o socials, així com a projectes que combinessin diverses activitats. La iniciativa arribava després que un primer concurs convocat el 2025 quedés desert.
Ara, però, caldrà esperar a la sessió de la setmana vinent per conèixer els detalls de la proposta, les condicions de la concessió i l’activitat que el futur adjudicatari preveu desenvolupar als Pouets.








Comentaris