Vela no amaga que la resposta a la demanda no l’ha convençut. De fet, apunta que “les dades són enganyoses i les fan venir bé per justificar el que fan”. Per aquest motiu, ha reclamat més detalls. “Vaig fer les preguntes perquè hi ha coses que en l’escrit no han quedat clares”, explica,
Més enllà d’això, la parlamentària considera que hi ha un triomfalisme per part de David Forné que no comparteix, ni de bon tros. “Qualsevol fill de veí sap que el tema del carrer de la Unió no està funcionant”, afirma. I una prova d’aquesta asseveració és el fet que, ara, s’hagi optat per posar un altre semàfor per regular el trànsit. “On s’ha vist un cada 300 metres?”, es demana.
La consellera acusa el Govern “d’improvisació” i alerta que la situació podria empitjorar: “Amb l’obertura del nou centre comercial, el xou pot ser molt més important”. Vela també recorda que, ara fa uns anys, un informe extern, el pla de mobilitat integral de la vall central apuntava una altra solució per a la zona. “No sé per què es paguen tants diners a empreses com ara el 20218 i després no s’aplica res”, comenta.
En tot cas, deixa clar que “jo no sé si aquest viaducte [la solució proposada] s’ha de fer o no, però, com a mínim, si pagues a algú i aquest es proposa una sèrie de mesures, caldria estimar-ho o desestimar-ho i explicar per què es fa una cosa o una altra”.