La Diada de Catalunya carrega de trànsit el centre del país

(AMB VÍDEO) La circulació és especialment densa aquest divendres a Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, amb retencions en diversos punts de la xarxa viària i més presència de vehicles en direcció nord

Comentaris

El trànsit a l'avinguda Salou aquesta tarda.
El trànsit a l'avinguda Salou aquesta tarda. A.O.G.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

El cap de setmana llarg amb motiu de la Diada de Catalunya ja es deixa notar aquest divendres a les carreteres del país. La circulació ha guanyat intensitat especialment al centre, amb diversos trams d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany que presenten trànsit dens i cues intermitents.

Durant la jornada s’han acumulat vehicles en diferents punts de la CG1 i de les avingudes de Tarragona i Salou, així com als accessos i sortides d’Andorra la Vella. Les imatges preses a peu de carrer mostren llargues fileres de vehicles, especialment en direcció sud, però també afectacions en altres vies del centre.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
El trànsit a l'avinguda Tarragona.

Mobilitat ha informat de trànsit dens a la CG1 en direcció a la frontera hispanoandorrana, al vial del Pobladó en sentit sud i a les avingudes de Salou i Tarragona en sentit nord. També s’han detectat complicacions a la CG3, a l’entrada de la Massana en sentit nord.

Els mapes de trànsit mostren, a més, diversos trams amb circulació lenta entre Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, amb punts especialment carregats a l’entorn de les principals rotondes i dels accessos a la capital. La densitat també s’ha fet evident a la zona de la Baixada del Molí i en la connexió amb la rotonda de la Comella.

trànsit dens a Escaldes.

La major presència de vehicles coincideix amb el cap de setmana llarg de la Diada, una jornada festiva a Catalunya que afavoreix els desplaçaments cap al Principat. Al carrer es poden veure nombrosos vehicles amb matrícula espanyola i també autocaravanes, una imatge habitual en dies d’afluència turística elevada.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
Els vehicles arribant a la rotonda de la Comella.

Mobilitat ja havia advertit que els dies de més afluència d’entrada serien divendres i dissabte, mentre que les principals sortides es concentrarien durant les tardes de divendres, dissabte i diumenge. Els dispositius especials previstos per aquests dies s’activaran en funció de l’evolució de la circulació.

Per sortir del país, la circulació també presenta complicacions a la frontera hispanoandorrana. El trànsit és dens a la CG1 en direcció sud i es formen retencions ja abans d’arribar al punt fronterer, amb una cua que s’allarga fins a la zona de la Farga de Moles.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
Cues a l'avinguda Consell d'Europa.

Comentaris (1)

Trending