Govern inverteix 450.000 euros en el reforç de la seguretat de la xarxa viària

S’ha adjudicat el manteniment de la carretera secundària dels Cortals d’Encamp i la conservació d’ancoratges de les carreteres generals

La carretera dels Cortals d'Encamp.

El consell de ministres ha aprovat l’adjudicació de dues obres per reforçar la seguretat de les carreteres generals i secundàries per una inversió de 450.000 euros. D’una banda, s’han adjudicat els treballs de manteniment i reparació d’ancoratges de diverses carreteres generals, i les obres de manteniment de la fase 1 de la carretera secundària 220 dels Cortals d’Encamp.

D’una banda, s’han adjudicat els treballs del manteniment i reparació d’ancoratges per a la campanya del 2025 de les carreteres generals que transcorren per les parròquies d’Andorra la Vella, Encamp i Canillo. L’adjudicació ha recaigut a l’empresa Desplom per un import de 167.699,10 euros amb un termini d’execució dels treballs de dotze mesos.

Per altra banda, s’han adjudicat les obres de manteniment de la fase 1 de la carretera secundària 220 dels Cortals d’Encamp. L’actuació se centra entre el punt quilomètric 3 i 7,8. Els treballs consisteixen en la reparació de murs de maçoneria de sosteniment de la carretera, la substitució d’elements de barrera de seguretat i la reposició de la cuneta del costat de la carretera que limita amb la muntanya. L’empresa adjudicatària és Edicom per un import de 291.209,84 euros i el termini per executar els treballs és de quatre mesos i mig.