Tal com es pot consultar a les webs de les estacions, en el cas de Grandvalira hi ha només 80 dels 215 quilòmetres esquiables disponibles, amb 57 pistes obertes i només dos enllaços en funcionament: el Tarter-Soldeu i a la inversa. De fet, el sector d’Encamp està tancat, amb el Funicamp que no funciona, i el Peretol també.
A Arcalís hi ha 7 de les 27 pistes disponibles, amb obertura només a cotes baixes, però a nivell de ginys només funcionen alguns teleesquís. A Pal Arinsal hi ha 14 de les 47 pistes obertes i funcionen 14 de les 25 instal·lacions disponibles. En aquest cas s’informa que el sector d’Arinsal està parcialment operatiu i la connexió entre sectors també està tancada.
Des de Grandvalira Resorts s’està molt atent a l’evolució de l’episodi de vent per decidir si es poden anar obrint més instal·lacions al llarg del dia o cal mantenir la situació actual.







Comentaris