Mònica Doria s’acomiada del Mundial de Sidney als quarts de final de caiac cros

L’andorrana no ha pogut superar una sèrie molt exigent amb la campiona olímpica Maialen Chourraut, la número 1 del rànquing, Kimberley Woods, i l’alemanya Ricarda Funk després d’haver accedit als quarts en la repesca

Doria, durant aquesta setmana a Austràlia.
Doria, durant aquesta setmana a Austràlia. FACC

La palista de la Federació Andorrana de Canoa i Caiac (FACC), Mònica Doria, ha tancat la seva participació en els Campionats del Món de piragüisme d’aigües braves que s’estan celebrant a Sidney (Austràlia) amb l’eliminació als quarts de final del caiac cros, l’última modalitat del programa. L’andorrana ha estat primera en la sèrie prèvia, però no ha pogut classificar-se per les ‘semis’ en una cursa de molt nivell amb Maialen Chourraut, Kimberley Woods i Ricarda Funk on ha estat quarta.

Un dia després de quedar fora a les semifinals de caiac per una errada que la va penalitzar amb 50 segons, Doria buscava redimir-se al caiac cros, la disciplina que tancava el Mundial d’aquest any a Penrith (Sidney). L’andorrana, però, no ha pogut classificar-se directament en la primera eliminatòria, on ha finalitzat en la darrera posició. Tot i això, ha aconseguit el bitllet a quarts de final a través de la repesca, on ha compartit èxit precisament amb l’alemanya Ricarda Funk.

Ja a la segona sèrie, Doria ha mostrat solidesa i ha dominat bona part de la cursa, assegurant-se l’accés als quarts després d’entrar per davant de la britànica Kimberley Woods –també classificada–, l’eslovaca Sona Stanovska i l’espanyola Laia Sorribes. La il·lusió, però, s’ha truncat a la ronda següent. En una cursa d’altíssim nivell, Doria ha acabat quarta i s’ha acomiadat de la competició juntament amb Woods, mentre que Funk i l’espanyola Maialen Chourraut han avançat cap a les semifinals.

Finalment, la victòria al caiac cros ha estat per a la francesa Angele Hug, que ha pujat al graó més alt del podi acompanyada per la seva compatriota Camille Prigent i la polonesa Klaudia Zwolinska. Chourraut, per la seva banda, ha finalitzat quarta.

Etiquetes

Comentaris

Trending