Lea Ancion lidera els andorrans a la Vertical de la Copa del Món de Courchevel

L’esquiadora de muntanya andorrana és 47a en la cursa femenina, mentre que Oriol Olm, Marc Casanovas i Max Palmitjavila competeixen en una exigent prova masculina nocturna quedant tots entre el 50è i el 60è

Comentaris

Ancion, preparada a la sortida abans de la prova d'ahir.
Ancion, preparada a la sortida abans de la prova d'ahir. FAM

La selecció andorrana d’esquí de muntanya de la Federació Andorrana de Muntanyisme (FAM) ha completat aquest divendres al vespre la prova Vertical de la Copa del Món de Courchevel amb quatre representants. Lea Ancion ha estat la millor classificada del combinat tricolor amb una 47a posició en categoria femenina, mentre que en la cursa masculina Oriol Olm ha estat 52è, Marc Casanovas 55è i Max Palmitjavila 57è.

Els esquiadors de muntanya andorrans han afrontat aquest divendres una nova cita de la Copa del Món amb la disputa de la Vertical nocturna de Courchevel, una prova curta però molt explosiva, marcada per un ritme altíssim i una participació molt nombrosa.

En categoria femenina, Lea Ancion ha estat l’única representant andorrana i ha finalitzat en la 47a posició, amb un temps de 30 minuts i 18 segons, mantenint una cursa molt regular. L’andorrana ha passat ja en la 47a plaça pel primer punt intermedi, que ha superat en 18 minuts i 12 segons, abans de completar la pujada sense variacions en la classificació.

En la prova masculina, Oriol Olm ha estat el millor classificat del combinat nacional, acabant 52è amb un registre de 24 minuts i 7 segons, en una cursa amb fins a 86 esquiadors sèniors. Olm ha millorat posicions respecte al primer parcial, que ha superat en 14 minuts i 17 segons situant-se 55è. Tot seguit han arribat Marc Casanovas, 55è amb un temps de 24 minuts i 19 segons, després d’haver passat 57è pel primer split, i Max Palmitjavila, que ha estat 57è amb 24 minuts i 27 segons, després d’un inici més endarrerit que l’ha situat 62è al primer punt intermedi.

La Vertical francesa de Courchevel ha donat continuïtat a la participació andorrana en aquesta cita de la Copa del Món, després de la prova d’esprint disputada dijous, i ha servit per continuar acumulant experiència i rodatge internacional en un escenari de màxima exigència competitiva.

Etiquetes

Comentaris

Trending