El FC Andorra continua confeccionant la plantilla per l'estrena al futbol professional i incorpora el migcampista Jandro Orellana, procedent del FC Barcelona, on ha desenvolupat tota la seva carrera futbolística. Orellana arriba al Principat amb la carta de llibertat i signa per les properes tres temporades.

Nascut l'agost del 2000, el migcampista de Gavà va arribar a l'entitat blaugrana en edat cadet procedent de l'Espanyol, i ha fet tota la formació en el club blaugrana. Orellana pot presumir que és campió d'Europa amb la selecció espanyol sub17 i sub19 i va ser campió de la Youth League, la Champions juvenil. Ha debutat amb el primer equip del Barça en el partit amistós a Sidney, el maig d'aquest 2022.
Ja després de la seva etapa formativa, en els darrers quatre anys ha estat al filial blaugrana, jugant a la desapareguda 2a divisió B i a 1a RFEF, amb un protagonisme creixent. De fet, en la darrera temporada va disputar 1.504 minuts repartits en 23 partits, 17 de titular i sis sent suplent.
A Andorra viurà la seva primera aventura fora del conjunt blaugrana, però amb cares conegudes. Ha entrenat sota les ordres d’Eder Sarabia, que coneix les virtuts del jove migcampista català.
Comentaris (2)