Doria, classificada per a les semifinals de l’Europeu d’Ivrea

La palista ha superat ronda tant en la categoria de caiac com en la de canoa amb registres que li permeten ser optimista de cara a la jornada de divendres

Comentaris

Doria, en una competició anterior.
Doria, en una competició anterior.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Mònica Doria ha començat amb bon peu la seva participació als 2026 Paddle Europe Slalom Championships d’Ivrea. L’andorrana ha aconseguit el bitllet per a les semifinals en les dues modalitats d’eslàlom, caiac (K1) i canoa (C1), en la primera jornada de competició. Per tant, la palista segueix aspirant a repetir els bons resultats que va aconseguir ara fa uns dies a la Seu d’Urgell

En caiac, Doria ha completat una baixada neta, sense penalitzacions, amb un temps de 89.52 segons, que l’ha situat en 11a posició, a 5’’15 del millor registre. Posteriorment, en canoa, l’andorrana ha acabat 24a amb un cronòmetre total de 97.57 segons. Ara bé, una penalització de dos segons l’ha deixat a 6’’15 del millor temps. Tot i això, el registre li ha servit per assegurar la classificació per a les semifinals.

La prova de C1 té un al·licient especial per a Doria, que ha arribat a Ivrea com a vigent campiona d’Europa després del títol aconseguit el 2025 a Vaires-sur-Marne. L’andorrana manté així intactes les opcions de defensar la corona continental.

Per la seva banda, el seu entrenador, Cristian Toribio ha valorat positivament aquesta primera jornada de competició: “Hem començat amb les classificatòries, on les 30 primeres accedien a les semifinals. Acabem satisfets amb el rendiment, tot i que no han estat les millors baixades de la jornada. L’objectiu, que era entrar a semifinals, està aconseguit i demà tornarem a situar-nos a la línia de sortida amb la voluntat d’accedir a les finals”.

Aquest divendres, Doria afrontarà les semifinals de caiac i canoa. L’andorrana competirà primer en K1 a partir de les 9.05 h, amb la final prevista per a les 11.36 h en cas de classificació. A la tarda serà el torn del C1, amb la semifinal programada a les 14.35 h i una possible final a les 17.06 h.

Etiquetes

Comentaris

Trending