La primera sortida de la jornada ha estat la de 25 quilòmetres, a les nou del matí. La prova, amb 1.600 metres de desnivell positiu, ha recorregut diversos espais de muntanya de la parròquia i ha comptat amb 61 participants.
En categoria masculina, Adrià Navarrete, del Trail Xics Montseny, s’ha adjudicat la victòria amb un temps de 2 hores, 44 minuts i 12 segons. Albert Sesé, del Fast Competició, ha ocupat la segona posició amb un registre de 2 hores, 48 minuts i 13 segons, mentre que Àlex Munyó ha completat el podi amb 2 hores, 57 minuts i 23 segons.
Zenaida Fernandez ha estat la més ràpida en categoria femenina després d’aturar el cronòmetre en 3 hores, 23 minuts i 8 segons. Coral Güell ha finalitzat segona amb un temps de 3 hores, 34 minuts i 57 segons, i Asia Komissarova ha estat tercera amb 3 hores, 41 minuts i 39 segons.

Mitja hora després ha començat la cursa de 15 quilòmetres, que ha reunit 60 participants. Baptiste Plessis ha creuat la línia d’arribada en primera posició amb un temps d’1 hora, 39 minuts i 52 segons. Martí Vallbona, de la Unió Excursionista Vic, ha estat segon amb 1 hora, 43 minuts i 19 segons, i Miguel Martins da Silva ha acabat tercer amb 1 hora, 51 minuts i 18 segons.
En la categoria femenina, Florencia Vasquez ha aconseguit la victòria amb un registre d’1 hora, 49 minuts i 18 segons. Miren Txabarria ha ocupat el segon lloc amb 2 hores, 15 minuts i 43 segons, per davant de Monica Garcia, tercera amb 2 hores, 19 minuts i 52 segons.
El cònsol major de Canillo, Jordi Alcobé, ha felicitat els participants i ha agraït la feina de l’organització i dels voluntaris. Alcobé ha destacat que proves com aquesta permeten posar en valor la parròquia com “un territori de natura, esport i muntanya” i reforçar-ne la projecció com a destinació per a la pràctica esportiva.








Comentaris