El Barça de bàsquet tornarà a Encamp quatre anys després per preparar la pretemporada

L’equip de Joan Peñarroya farà un stage del 3 al 6 de setembre a les instal·lacions del comú de la parròquia, en un retorn marcat per les competicions internacionals

Harding entrant a cistella contra el Barça.
Harding entrant a cistella contra el Barça. Lliga Catalana

El primer equip del Barça de bàsquet tornarà aquest setembre a Encamp per fer-hi un stage de preparació, quatre anys després de la seva darrera estada el 2021. El conjunt blaugrana ha anunciat que aprofitarà les condicions òptimes de la localitat andorrana per combinar treball físic, tàctic i cohesió de grup abans de començar la temporada.

El Barça de bàsquet, ara sota la direcció de Joan Peñarroya, ha confirmat que realitzarà un stage de pretemporada a Encamp del 3 al 6 de setembre. Aquest retorn es produeix després de quatre anys d’absència, ja que la darrera estada a la parròquia andorrana va tenir lloc l’estiu del 2021.

L’estada permetrà a l’equip exercitar-se a les modernes instal·lacions esportives del comú d’Encamp, situades a una altitud més elevada que Barcelona i amb unes condicions climàtiques més suaus, ideals per a l'entrenament intensiu. Durant aquests quatre dies, el cos tècnic treballarà aspectes físics i tàctics, però també es prioritzarà la cohesió del grup en un entorn de convivència.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Barça Basket (@fcbbasket)

La pretemporada blaugrana ve marcada per la celebració de competicions internacionals com l’Eurobasket (27 d’agost - 14 de setembre) i l’AmeriCup (22 - 31 d’agost), en les quals diversos jugadors podrien estar convocats. Malgrat això, està confirmada la presència de Kevin Punter i del nou fitxatge Myles Cale. D’altra banda, jugadors com Nico Laprovittola i Juan Núñez continuen amb els seus processos de recuperació amb l’objectiu d’incorporar-se en plenes condicions.

Amb aquest retorn a Encamp, el club aposta novament per un entorn que ja ha estat clau en altres pretemporades per a posar a punt l’equip abans d’una temporada exigent tant en l’àmbit nacional com europeu.

Comentaris

Trending