“Amb la comercialització pròpia, a les societats els ha anat millor. Hi han sortit guanyant”, ha remarcat el conseller de Turisme, Sergi Balielles, que ha vingut a dir que els majoristes turístics ja tenen molt clara quina és l’operativa de les dues estacions de les valls del nord i, en conseqüència, cap decisió no sorprendrà. L’únic que cal veure és “com li donem la volta, sabrem adaptar-nos”, sempre amb la idea, que han remarcat tant Balielles com el director general de l’estació, Josep Marticella, que el client està al centre de tot.
Pal-Arinsal centra la seva oferta estiuenca en tres grans potes: restauració, bike-park i mountain-bike, i s’encara a un públic familiar amb la voluntat d’atraure 60.000 clients
Els dos dirigents han demanat “tranquil·litat” i “seny” i no anticipar els esdeveniments més del que toca. En aquest sentit, Sergi Balielles ha remarcat com a molt transcendent la trobada prevista la setmana que ve entre el cònsol de la Massana, David Baró, i el màxim accionista de Saetde i, per tant, de Secnoa, la societat gestora d’Ordino-Arcalís, Joan Viladomat. “Es prendran decisions.” “La línia de la Massana” és que “no ens podem precipitar”, ha remarcat el conseller massanenc, que ha assegurat que el que està passant és que “s’estan reordenant coses”.
Balielles també ha deixat clar, encara que sense dir-ho amb les següents paraules, que si com es preveu es consuma el divorci, caldrà valorar la marca i veure quines compensacions s’estableixen. En qualsevol cas, Marticella ha demanat que els dubtes, negociacions, converses que hi hagi entre les parts, no malmetin la temporada estival i, per tant, que es doni “una imatge positiva” que permeti arribar a complir els objectius: ingressar durant l’estiu el 10% (o el 10,5%) del total que factura EMAP (Pal-Arinsal) en tot l’exercici.
Propostes
Pal-Arinsal pretén que amb les seves propostes estivals, l’estació acabi confirmar la seva “consolidació i diversificació, alhora que desestacionalització” de tota l’oferta turística que posa a l’abast del visitant però també del resident la Massana, en paraules de Balielles. Marticella ha estructurat l’oferta de l’estació en tres grans àrees a banda dels grans esdeveniments que hi pugui haver i que englobin els tres: restauració, bike-park -que es posa en marxa aquest cap de setmana- i mountain-park.
Pal-Arinsal centra la seva oferta estiuenca en tres grans potes: restauració, bike-park i mountain-bike, i s’encara a un públic familiar amb la voluntat d’atraure 60.000 clients
El director general d’EMAP ha assegurat que la restauració “no és un annexe” sinó que “l’hem posat al centre de l’activitat, forma part de la nostra estratègia”. I Pal-Arinsal espera oferir, entre altres coses, un miler de sopars al pla de la Cot. Una altra de les atraccions estiuenques lligades a la restauració són els aperitius dalt del telefèric d’Arinsal-Pal. A mig recorregut, en el punt més alt, el giny s’aturarà i s’oferirà un aperitiu ‘maridat’ amb vistes espectaculars que facilitarà, també, el canvi de vidres de totes les cabines.
El bike-park es posa en marxa aquest cap de setmana i s’obrirà totalment el 14 de juny. És una de les grans apostes de Pal-Arinsal, essent considerat per RedBull la cinquena millor instal·lació mundial d’aquestes característiques. EMAP aposta per potenciar el bike-school. De fet, moltes de les activitats d’estiu de Pal-Arinsal estan encarades a un públic familiar. També el mountain-park facilita aquesta estratègia, amb activitats de pàdel surf, per exemple, a les basses del pic del Cubil.

Tot plegat amb el repte d’aconseguir atraure aquest estiu 60.000 clients. Des d’ara i fins a l’octubre amb el conjunt d’activitats que s’oferten. I a partir d’aquí, segons Marticella, “el futur el dictarà el client” més que no pas qualsevol divorci. “Som adults i professionals.” Per tant, “calma” i “molt de seny” per evitar al màxim “situacions de controvèrsia”. De fet, però, a aquestes altures l’única controvèrsia possible, sembla, és quant val la marca Vallnord i, a partir d’aquí, quant costa la separació. Vaja, com tants altres divorcis.
Comentaris (4)