L’objectiu de l’equip #TressisALAPAR ja és a tocar

La travessa solidària ‘Andorra per la inclusió’ arriba a la seva última jornada després de completar tres etapes sense incidències

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Després de tres dies de carretera, calor i centenars de quilòmetres acumulats, l’equip #TressisALAPAR afrontarà aquest dissabte l’última etapa del repte ‘Andorra per la inclusió’. L’expedició ja ha arribat a Sort després de completar les jornades entre Calataiud i Barbastro i entre Barbastro i la capital del Pallars Sobirà, mantenint intacte l’esperit amb què va sortir dimecres d’Alcalá de Henares: demostrar que, damunt d’una bicicleta, les diferències passen a un segon pla.

Prova ciclista "Andorra per la inclusió".

Relacionat

Més de 680 quilòmetres de ciclisme sense barreres

El balanç que fa el coordinador del projecte, Miguel Silvestre, és del tot positiu. Les dues darreres etapes han transcorregut sense cap incidència remarcable, malgrat les altes temperatures que han continuat marcant el recorregut. “Ha anat molt bé, complint una mica el que esperàvem: bicicleta, calor i molts quilòmetres”, explica, satisfet de veure com el grup torna a respondre amb escreix a un repte físic de gran exigència. “Sempre acaben superant les expectatives”, afegeix.

La tercera jornada, fins a Sort, ha estat una de les més llargues del recorregut, amb uns 140 quilòmetres, abans d’afrontar aquest dissabte l’últim esforç: prop de 170 quilòmetres fins a Andorra. Serà el desenllaç d’una aventura que ha unit esportistes i voluntaris en un mateix equip, compartint el mateix esforç i una mateixa meta.

Com ja va avançar Silvestre el dia de la sortida, en els darrers quilòmetres, a partir del descens cap a la Massana, el grup comptarà amb l’acompanyament del ciclista professional resident Carlos Verona, amic de l’organització, que els escortarà fins a la línia d’arribada.

La meta estarà situada davant de la seu central de MoraBanc, on l’arribada de la marxa KM0 està prevista a primera hora de la tarda de dissabte. Hi arribaran una quarantena de ciclistes culminant aquesta travessa de més de 680 quilòmetres impulsada per Tressis i la fundació A LA PAR amb un missatge que ha anat prenent forma al llarg de cada etapa: que la inclusió no és només un objectiu, sinó una realitat quan tothom pedala en la mateixa direcció.

Comentaris

Trending