La muntanya embrutada pels qui haurien de cuidar la muntanya

Excursionistes i veïns de la zona de Grau Roig lamenten que s’hagin abocat enmig de la natura, a tocar del riu Valira d’Orient, desenes de guies de seguretat de pistes i altres elements

Material abandonat enmig de la muntanya. ALTAVEU

Excursionistes i veïns de la zona de Grau Roig, a la parròquia d’Encamp, han lamentat que enmig de la natura, abocades a tocar del riu Valora d’Orient, s’hi hagin trobat desenes de guies de seguretat de pistes i altres dossiers i similars. No acaben de comprendre com s’ha pogut donar aquesta situació que, en principi, directament o indirectament, dependria de l’estació.

Als denunciants d’aquesta situació els ha deixat estupefactes el fet que hagin “embrutat la muntanya aquells que més l’haurien de cuidar perquè, al capdavall, no és només el seu medi natural sinó també el seu mitjà de vida. Sense muntanya no hi hauria esquí ni d’altres activitats que explota l’estació”, han indicat. Esperen que sigui un descuit individual que es pugui resoldre aviat. 

Guies llançades enmig de la natura. ALTAVEU