Eufòria per l’Ian

En diverses marquesines de bus i altres espais públics del país apareixen petits cartells casolans demanant fer costat al jove artista andorrà perquè pugui retornar al programa concurs musical de 3Cat

Un dels petits rètols en una de les marquesines de bus d'Andorra la Vella.

Diverses marquesines de bus i altres espais públics del país han aparegut els darrers dies amb petits cartells que conviden la ciutadania a votar Ian Moya perquè pugui retornar al programa concurs musical de 3Cat ‘Eufòria’. Durant tota aquesta setmana els espectadors poden votar tres cops al dia el participant ja descartat perquè pugui tenir prou suports per tornar a l’espai televisiu. Qui obtingui més vots en la ‘Gala del Relleu’ que es farà divendres tornarà a entrar al programa.

“‘Eufòria’ ha estat un màster i tinc més clar que mai que el que vull fer és això: cantar i ballar”

Ian Moya va quedar eliminat en la quarta gala, és a dir, ja hi ha hagut dues sessions més en què el jove artista andorrà no ha aparegut al concurs, encara que n’ha d’estar al cas, per contracte, per situacions com aquestes. A més, el 31 de maig tots els cantants que hagin participat en aquesta fase final d’‘Eufòria’, inclòs Moya, faran un concert que es preveu multitudinari, com els precedents, al Sant Jordi de Barcelona. 

L’‘eufòric’ andorrà Ian Moya busca suports per tornar al concurs musical

El jove andorrà, que es mou els darrers temps entre el Principat i la capital catalana, ha estat buscant suports a un lloc i a un altre. I, també, creant contingut a través de les xarxes socials per atraure altres espectadors i aconseguir la seva simpatia, que no vol dir altra cosa que obtenir el seu vot de suport a poder retornar al programa, una de les fites d’Ian Moya, que des de la tardor passada ja va participar en càstings per mirar de ser seleccionat, com finalment va passar. 

Etiquetes: