Carrers de festa, Meritxell d’època

(AMB VÍDEO) El Shop In Andorra converteix l’eix comercial d’Andorra la Vella i Escaldes en un aparador de múltiples activitats, i per molta música o ball que hi hagi, triomfen els ‘selfies’ i alguns tallers

'BELLE ÉPOQUE' EN PLENA ACTUACIÓ PER L'AVINGUDA MERITXELL.

La música i algun espectacle infantil ha pres aquest cap de setmana l’eix comercial d’Andorra la Vella i Escaldes gràcies -per culpa, a causa…- del Shop In Andorra. Encara durarà dies. Però segurament cap més dies senyores i algun senyor d’altres èpoques convertiran l’avinguda Meritxell en una mena de saló de festes d’aquells d’inicis del segle passat, on elles i ells anaven engalanats amb perruques blanques i ventalls recargolats.

‘Belle Époque’ ha cridat l’atenció dels no pas pocs turistes -i també públic local- que aquest diumenge omple notablement l’artèria comercial per excel·lència del país. Fer-se una foto amb els personatges d’època, o fotografiar-los dansant com no hi ha món, ha estat la missió de molts dels curiosos que cada X metres de les avingudes d’Andorra la Vella i Escaldes han pogut trobar alguna activitat per fer. Algun espectacle del qual poder gaudir.

I més que les actuacions musicals -algunes de grups locals, d’altres de vingudes d’Austràlia, per posar dos llocs ben contraposats-, que també, el que ha tingut requesta han estat els espectacles dedicats a la canalla. El públic familiar sempre és un públic agraït i la canalla és un notable client si el producte és bo. És bon client perquè arrossega pare o mare. O pare i pare o mare i mare, que tampoc no cal posar-se primmirats. Sí, les famílies monoparentals, també. 

Que ja se sap que a la ‘Belle Époque’ segons quines coses potser no estaven ben vistes, però avui, potser el que no està gens ben vist és ser ‘tradicional’, perquè s’acaba sent d’una altra època. En fi, no cal empatollar-se, caram, que hom acaba anant-se per les branques a l’hora d’escriure. Tornem aquí. Al Shop In Andorra. I veuran que per molta música o espectacle que hi hagi, no hi ha res com poder fer el pocavergonya en solitari.

Ja m’entenen. Allò que realment triomfa és poder-se fer una ‘selfie’. O posar perquè un altre li faci una foto en un d’aquests espais, d’aquests cubs engalanats que es poden trobar cada 237 passos -és una mida aproximada- a l’avinguda Meritxell i a la Carlemany. No hi ha res que motivi més al personal -a banda de tallers de màscares, tallers de perfum i coses per l’estil- que posar per fer-se una foto. O deixar-se fotografiar. Això no passa d’època. Sempre és bella. Sempre és ‘in’. Shop In Andorra. 

Shop In Andorra diumenge 9 novembre
Una de les actuacions de dinamització que s'han fet durant el Shop in Andorra.
BELLE EPOQUE A LA PLAÇA DE LA ROTONDA.
THE BLUES CREEPERS EN CONCERT.
THE BLUES CREEPERS EN CONCERT.
FENT-SE UNA 'SELFIE' PER L'AVINGUDA MERITXELL.