El Sindicat de l’Habitatge convoca una concentració dimarts contra la “llei d’expulsió programada”

El col·lectiu ha fet una crida a través de les xarxes socials animant a la població a unir-se a la trobada el 7 d’abril a les 19.30 hores a la Plaça del Consell General

Una passada concentració del Sindicat a la plaça del Consell General. A.M.

El Sindicat de l’Habitatge ha convocat a una concentració pel proper dimarts 7 d’abril per mobilitzar-se en contra de la Llei d’Expulsió Programada. El punt de trobada serà a les 19.30 hores a la Plaça del Consell General. 

Així ho ha anunciat l’entitat a través de les xarxes socials animant a la ciutadania a mobilitzar-se. Com ja van manifestar fa uns dies, el col·lectiu es mostra totalment en contra de la llei de desintervenció que considera que no és una solució real al problema de l’habitatge. 

En el missatge publicat a les xarxes socials ressalten que la progressivitat de la proposta de Govern no emmascara la realitat que la desintervenció dels lloguers que es disposa a gestionar significarà un gran esforç econòmic per a les classes populars, i que aquesta desintervenció exposarà encara més a les llogateres a trampes, abusos, pressions i xantatges per part de l’arrendador: “No volem pròrrogues indefinides, sinó condicions de protecció que puguin garantir la protecció de totes les llogateres”.

El Sindicat d’Habitatge s’oposa a desintervenir els lloguers i no descarta mobilitzacions massives

Les principals demandes del col·lectiu són elaborar un Índex de Preus de Referència que reguli els preus d’acord amb el seu valor real i el poder adquisitiu de la població; prohibir tots els desnonaments (explícits o silenciosos) sense que hi hagi un habitatge alternatiu digne i assequible; crear un registre de la propietat públic i accessible, així com un cens d’habitatge complet i actualitzat; i acabar definitivament amb la trampa del fill.

“Govern ha posat de límit el 8 d’abril pel procés d’esmenes i l’aprovació de la llei. Som a temps de mostrar el nostre desacord”, exposen, tot animant a la ciutadania a unir-se a la concentració dimarts 7 d’abril a les 19.30 hores a la plaça del Consell General per conèixer més sobre les propostes del Sindicat i aportar el seu granet de sorra a la lluita. En aquest sentit, la Unió Sindical d’Andorra (USdA) dona ple suport a la concentració i fa una crida als seus afiliats perquè hi participin.

Etiquetes: