Sis d’aquestes detencions han estat motivades per conduir sota els efectes de l’alcohol. Es tracta de quatre homes i dues dones, d’edats compreses entre els 24 i els 62 anys, que han estat controlats en diferents punts del país: Sant Julià de Lòria, Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. Les taxes d’alcoholèmia detectades anaven des de 0,96 fins a 2,60 grams per litre de sang, aquesta última en un conductor interceptat a la carretera de la Peguera gràcies a l’avís d’un veí que va alertar la Policia de la situació.
D’altra banda, els agents van arrestar un home de 68 anys com a presumpte autor d’un delicte contra l’Administració de Justícia, després que fos enxampat circulant per la CG1 malgrat tenir el permís de conduir retirat. La detenció es va efectuar quan una patrulla va reconèixer l’individu mentre conduïa.
Finalment, el dijous a la tarda, un home de 57 anys i no resident va ser detingut a la frontera del riu Runer, acusat d’un delicte contra la funció pública per haver incomplert una ordre d’expulsió en vigor.