Un violent multireincident expulsat diversos cops causa un greu altercat en un aparthotel d’Encamp

L’home, de 31 anys i que ha estat arrestat en diferents ocasions, la darrera fa tot just un mes, ha estat detingut després d’enfrontar-se als policies quan han acudit a la pensió davant l’avís que estava ‘rebentant’ l’habitació i barallant-se amb un altre inquilí 

Des de la recepció de l'aparthotel, que no té cap responsabilitat sobre el fet, es va haver d'activar la policia. arxiu

Un violent multireincident que ha estat detingut i expulsat en diverses ocasions i que continua fent estada a Andorra, on hi té família i on formalment i legalment havia viscut anteriorment, ha causat una greu batussa aquesta matinada en un aparthotel que funciona a mode de pensió a l’entrada d’Encamp. L’home, de 31 anys i nacionalitat colombiana, ha estat detingut després que s’hagi enfrontat als policies intervinents que han acudit a un requeriment perquè hi havia un inquilí que s’estava barallant amb un altre llogater alhora que estava destrossant l’habitació.

L’incident ha estat a quarts de dues de la matinada. Aquest home amb múltiples antecedents i que tot just fa un mes ja havia estat detingut i posteriorment empresonat, estaria residint de forma il·legal en el citat aparthotel. En una de les seves sortides de to malauradament habituals, hauria començat a ‘rebentar’ la seva habitació mentre que s’enfrontava amb un altre inquilí de l’establiment. Davant de la situació, incontrolada, es va demanar la presència de la policia. I quan van arribar els uniformats, l’ira va canviar de cantó.

Empresonat per incomplir una ordre d’expulsió i esbatussar-se amb la família i la policia

De fet, aquest ciutadà colombià se sol posar especialment violent davant autoritats policials. Així, els policies que van acudir a l’alerta van haver d’exercitar-se a fons per poder reduir l’home i, finalment, detenir-lo. Se li atribueixen múltiples delictes. D’entrada contra l’administració de Justícia, per no respectar l’expulsió dictada. I és que el mes passat va acudir a casa d’uns familiars a la Massana i també va causar un fort aldarull. Ja estava expulsat en aquell moment i va incomplir l’ordre. I ara hi ha tornat.

Ataca un policia per l’esquena sense solta ni volta al Pas de la Casa i acaba reduït i detingut

A més a més, per la batussa d’aquesta matinada també se li ha atribuït un delicte contra la funció pública, per desobeir les ordres dels policies, i també contra l’honor i la llibertat. I és que en l’enfrontament amb els funcionaris policials hi va haver insults i amenaces. Sol ser la seva manera de funcionar habitual. Actua amb molta agressivitat i es regira contra tot i contra tothom. I en aquesta ocasió no hauria estat diferent. De fet, no feia pas gaire dies que se l’havia alliberat i se l’havia expulsat. Però tampoc no ha estat el cas.