Rescatat a Tristaina un surfista de neu amb una tíbia fracturada

Els bombers s’han hagut de mobilitzar des del Tarter, on aquests dies tenen la base els rescatadors, atès que l’esquiador estava fora del domini de les pistes 

L'helicòpter en una actuació anterior. BOMBERS GRM

Els bombers s’han hagut de mobilitzar aquest migdia per atendre un surfista de neu que estan fora de la delimitació de l’estació d’esquí d’Ordino s’ha fet mal a la zona del circ de Tristaina i no podia seguir amb la seva activitat. Quan els bombers, rescatadors i sanitari, han arribat fins al lloc, el surfista presentava una més que plausible fractura d’una de les tíbies. 

Els bombers s’han activat des del Tarter, on tenen aquests dies basada els seus principals efectius atès que estan en el dispositiu de reforç i control de la prova mundial d’esquí femení. El servei l’han fet en helicòpter i una vegada immobilitzat el surfista ferit l’han traslladat fins a l’hospital per tal que se li fessin les cures pertinents. 

Etiquetes: