Investigadors de la policia estan mirant de recopilar imatges de càmeres de videovigilància de la zona per mirar de trobar algun element que els serveixi de pista per poder encarar una recerca que, per ara, es fa de manera general. Com que aparentment el noi es va endur el telèfon al damunt, també s’intentarà si el mòbil dona senyal i es pot mirar d’establir alguna coordenada on se’l pugui situar. De moment, però, tot és molt incipient però la desaparició sembla inquietant.
Segons que ha pogut saber l’Altaveu de fonts properes a l’establiment on hauria contractat la seva estada, el noi patiria algun tipus de deficiència que li malmet la parla i li redueix la mobilitat en la banda dreta del cos, amb la qual cosa la seva forma de caminar, dit respectuosament, resulta peculiar. De moment no s’han donat més elements sobre l’aparença del noi mentre no s’acabin de fer les indagacions prèvies. Pera ara la recerca és urbana. Els agents dels bombers que fan suport en la tasca han revisat alguns punts de la llera del riu, sense que de moment hagi donat cap resultat.
Més enllà de motxilla i roba, per exemple, entre les pertinences que hauria deixat a l’hostal hi ha des del carregador del mòbil i de l’ordinador portàtil a, per exemple, tota la seva documentació identificativa
Segons les fonts de l’hostal on s’allotjava el noi, en una habitació amb capacitat per a vuit persones, el jove irlandès va arribar el dia 22, és a dir, dissabte. I aquella nit la va passar a l’establiment sobre ensurts. El noi, això sí, anava tot sol i no se sap massa res de les seves intencions a Andorra. L’endemà, el diumenge, molt aviat al matí, hauria deixat la residència. Ni treballadors de l’hostal ni altres estadants recorden massa res de la seva partença aquell diumenge.
El que sí que és cert és que no va tornar a l’establiment ni la nit de diumenge a dilluns ni la de dilluns a dimarts. El dia 25 era l’últim que hauria d’haver estat a l’establiment. O dit d’una altra manera, durant la jornada d’aquest dimarts, el turista irlandès hauria d’haver formalitzat el ‘check out’. Però no el va fer. Com aquesta nit tampoc s’ha presentat a recollir el seu equipatge, finalment s’ha alertat els cossos de seguretat, com s’ha dit.
Més enllà de motxilla i roba, per exemple, entre les pertinences que hauria deixat a l’hostal hi ha des del carregador del mòbil i de l’ordinador portàtil a, per exemple, tota la seva documentació identificativa. El telèfon, aparentment, se l’hauria endut al damunt. Hores d’ara no hi ha cap notícia del jove i tampoc cap pista clara per seguir, malgrat que els investigadors de la policia estan treballant en diversos fronts per mirar d’acotar la cerca.








Comentaris