Una parella discuteix al carrer de marxar d’Andorra i desperta el veïnat i mobilitza la policia

Dos turistes allotjats en un hotel a la zona de l’avinguda Santa Coloma s’han acabat escridassant enmig de la via i han acabat deixant el país de matinada perquè no se sentien còmodes en l’establiment que havien contractat

Les patrulles de la policia aquesta matinada a l'avinguda Santa Coloma. ALTAVEU

Se’n van a fer turisme. I, de matinada, comproven que l’hotel que han triat no els convenç. Suposadament almenys. Com que no saben què fer, surten al carrer i no se’ls acudeix res més que començar-se a escridassar. Una parella de turistes, quedi clar. Una discussió sobre què fer. Si buscar un altre hotel, si marxar… Però la cridòria és de tals dimensions que desperta el veïnat i aquest pensa que hi ha una alteració i hi pot haver algú en risc. Total, que s’acaba advertint la policia i fins a tres patrulles es mobilitzen.

Més o menys això és el que ha passat a l’avinguda Santa Coloma aquesta matinada. Vers les 4 de la matinada. Diversos veïns de la zona han acabat desperts pels crits de la parella. Sentien els brams però no acabaven d’entendre què era el que passava. Per això han suposat que hi podia haver quelcom de greu que derivés en una agressió o similar. O potser és que l’agressió ja hi havia estat prèviament. Els crits, els sorolls, la moguda enmig de la matinada han portat a mobilitzar, s’ha dit, tres patrulles de policia.

Quan els funcionaris uniformats han arribat a lloc han trobat la parella al bell mig del carrer. Se’ls ha cridat l’atenció i s’ha demanat què era el que passava. Han explicat la situació descrita -que estava en un hotel que no els ha convençut i que estaven decidint què feien- i davant de tot plegat, enmig de la nit, han decidit marxar del Principat. Fins aquí l’altercat que, sobretot, ha estat un petit maldecap per als veïns. Resolt l’incident, els que han tingut la possibilitat, encara han pogut dormir unes hores més.