La defunció s’ha certificat els darrers dies després que el mateix dia 31 fos traslladat en helicòpter, com ja se’l va dur des del port fins a l’hospital d’Andorra, fins al centre sanitari de Sant Pau, a Barcelona, on se li havia de prestar millor atenció davant la gravetat i la complexitat de les lesions que presentava. Tot i això, ha acabat sent impossible salvar-li la vida. Entre el defalliment previ i el fort impacte contra un pal delimitador de la calçada i la muntanya, les lesions eren molt severes.
Una vegada ha començat a transcendir la defunció de l’home, la commoció entre aquells que el coneixien ha estat força destacada. Es tracta d’un resident de llarga durada al país, establert a Canillo i amb família ja nascuda i plenament arrelada a Andorra. Treballava al Pas de la Casa i presidia la comunitat de propietaris on vivia amb la seva família. Segons fonts coneixedores del malaurat motorista, el comiat es farà en el lloc d’on era originari a Espanya.
Va ser un altre conductor qui va donar l’alerta de l’accident en trobar l’home inconscient i la moto que conduïa força malmesa. A la calçada no hi havia cap traça de frenada ni res per l’estil. Aquest va ser un dels elements que van portar a pensar que l’accident l’havia sofert sol i amb alguna fallada de salut prèvia a la pèrdua del control de la moto. Ja llavors, una vegada les emergències mèdiques van arribar a lloc, es va veure de la gravetat de tot plegat.